ثبت شغل در گوگل

امروزه یکی از راه های معقول و به صرفه برای تبلیغات شغلی، ثبت مشاغل در وب سایت های تبلیغاتی و سایت های اطلاعات مشاغل می باشد.

زیرا با گسترش روز افزون اینترنت، کاربران و متقاضیان بیشتری جذب فضای تبلیغات اینترنتی می شوند.

سرویس ثبت مشاغل رایا، نیاز هر کسب و کاری در بازار رقابتی امروز می باشد.

اقتصادی

عـادی

ویژه

امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل با ثبت شغل خود در آژانس تبلیغات مشاغل، کسب و کارشان را در صفحه اول گوگل به کاربران معرفی میکنند.

شما میتوانید با ثبت آگهی شغلی در آژانس تبلیغات مشاغل رایا، شغل خودتان را در گوگل و در وب سایت رایا به هزاران نفر نمایش دهید تا بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند و محصولات و خدمات شما را ببینند.

شما در رایا میتوانید اطلاعات تماس و اطلاعات شغلی خود را در اختیار کاربران بگذارید.

  • اطلاعات تماس : شماره تماس – واتساپ – اینستاگرام – تلگرام
  • تصاویر – آدرس – مسیریابی – ویدیو

مزایا ثبت شغل

  • کسب و کار شما را به کاربران در سرتاسرکشور نمایش می دهیم.
  • به راحتی میتوانید اطلاعات تماس خود را در اختیار مشتریان قرار دهید تا بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.
  • شغل خود را در نقشه گوگل ثبت و در نقشه رایا ببینید.
رویس ثبت کسب و کار در گوگل مپ

ثبت آگهی و کسب و کار در گوگل به روش های متفاوتی انجام می شود، ارزان ترین راه ثبت کسب و کار به صورت اینترنتی، ثبت آگهی در وب سایت های تبلیغاتی یا اطلاعات مشاغل می باشد.

البته نا گفته نماند که تعداد کثیری از این وب سایت ها موجود هستند و اقدام به ثبت آگهی شما میکنند اما باید با توجه به فعالیتشان آن ها را انتخاب نمود.

وب سایت های ثبت کسب و کار ها باید دارای قابلیت تولید محتوا و بهینه سازی برای هر آگهی و شغل را به صورت جداگانه داشته باشد.

آژانس کسب و کار رایا در سرویس ثبت مشاغل و کسب و کار خود با استفاده از کارشناسان مجرب جهت تولید محتوا و بهینه سازی مشاغل ثبت شده، بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه میدهد.

سایر روش های ثبت مشاغل :

در بین 100 ها راه و روش برای ثبت آگهی در سایت ها و از جمله گوگل، روش هایی با بازدهی بالا و معتبر را برای شما جمع آوری کرده ایم که شما میتوانید در جهت پیشبرد اهداف خود و افزایش فروش و جذب مشتری از این خدمات استفاد نمایید و در بعضی از آنها به صورت رایگان اقدام به ثبت آگهی خود کنید.

ثبت آگهی در گوگل

1. ثبت در گوگل مپ (رایگان)

گوگل مپ (Google Map) از بهترین سرویس های ارائه نقشه (Map) و اطلاعات شغلی (Job Information) در دنیا است.

اما هدف اصلی این سرویس ثبت کسب و کار برای تبلیغات یا جذب مشتری نیست، بلکه برای افزایش آگاهی ( نقشه و راهیابی) یا معرفی استفاده می شود.

اما این مورد در کشور ما رعایت نمیشود و برخی از گوگل مپ برای جذب مشتری و تبلیغات استفاده میکنند که اکثرا به دلیل نقض قوانین جریمه می شوند و اطلاعات مورد نظر توسط گوگل پاک میشود.

ثبت کسب و کار در گوگل مپ به راحتی قابل انجام می باشد و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

گوگل مپ را باز کنید > محل کسب و کار خود را پیدا کنید > راست کلیک کرده (در تلفن همراه نگه دارید) > Add missing Place را انتخاب کنید > اطلاعات شغلی را وارد کنید و تایید را بزنید.
طراحی وب سایت برای ثبت آگهی

2. طراحی وب سایت برای ثبت کسب و کار

طراحی وب سایت  برای ثبت آگهی را میتوان گرانترین راه و البته بهترین راه دانست زیرا شما به صورت اختصاصی جایگاهی با قابلیت شخصی سازی و گسترش پذیر برای ثبت  کسب و کار خود دارید.

اما هزینه های بالای طراحی سایت شاید برای شما مقرون به صرفه نباشد، شما به جای طراحی سایت میتوانید از خدمات ثبت آگهی رایا استفاده کنید که یک لندینگ پیج یا صفحه اختصاصی در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید اطلاعات و رسانه های خود را داخل آن آپلود نموده و برای هزاران نفر به نمایش بگذارید.

raya final ثبت مشاغل و کسب و کار در سایت (+ 1 روش های رایگان)

آژانس کسب و کار رایا

شما در آژانس کسب و کار رایا میتوانید خدمات متنوعی را به صورت یکبار پرداخت یا پرداخت دوره ای داشته باشید برای آشنایی با خدمات ما میتوانید از منوی بالا گزینه خدمات مارا انتخاب نموده و از خدمات متنوع و با کیفیت آژانس توسعه کسب و کار رایا ، جذب مشتری و افزایش رضایت مشتری را تجربه کنید.

فرم ثبت سفارش

برای ثبت سفارش فرم زیر را تکمیل نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.