Screenshot 20200506 220208 com.google.android.gm 692x1536 1 تفاوت رایا با سایر وب سایت های تبلیغاتی

پشت پرده سود جویان وب سایت های آگهی تبلیغاتی

آژانس رایا چیست؟

شاخه اصلی آژانس کسب و کار رایا (وب سایت های آگهی تبلیغاتی)انتشار آگهی و رساندن کسب و کار شما به صفحه اول گوگل و جذب مشتری فعال و پویا می باشد .

در این حوزه وب سایت های آگهی تبلیغاتی زیادی فعالیت دارند، که کسب و کار شما را معرفی میکنند و هزینه های گذافی دریافت میکنند و کسب و کار شما را به صورت (موقت) یا دائمی با کیفیت پایین به صفحات اول گوگل میرسانند. که ماندگاری کسب و کار شما در صفحه اول مشخص نیست و کیفیت پایین باعث گیج شدن مشتری و از دست رفتن آن میشود.

تفاوت وبسایت ما!

وب سایت ما با ارزشگذاری های روز گوگل و متریال های روز تغییر میکند، شما اگر صفحات وبسایت را مشاهده کنید، نظم و ترتیب اطلاعات کسب و کار هارا در عین زیبایی مشاهده می کنید. 

تمام المان ها به ترتیب اولویت و ارزش دسته بندی شده اند و تمام آنچه نیاز یک کسب و کار است را برآورده میکند.

وب سایت های این حوزه و حوزه های دیگر (همان مثال که همه جا خوب و بد وجود دارد) متاسفانه برای جذب مشتری بیشتر به تقلب و بازدید فیک روی آورده اند.

بازدید فیک یا همان تقلبی بازدید آگهی شما را بالا میبرد، رتبه الکسا وب سایت های آگهی تبلیغاتی را پایین می آورد

«اما به دروغ»

بازدید های تقلبی و فیک نه برای شما مشتری می شود نه سودی دارد، فقط پولتان را در چاهی ریخته اید که سودی ندارد هیچ ضرر هم دارد.

چگونه تحقیق کنیم و بعد آگهی ثبت کنیم ؟

همیشه قبل از سفارش محصولی یا خدماتی بهتر از راجب آن تحقیق کنیم، بهتر است آن را بررس کنیم و صحت آن را در نظر بگیریم، در اینجا مقاله ها و ابزار هایی قرار میدهیم که بتوانید به راحتی و با زمان کمی که می گذارید از ریختن پولتان در چاه خودداری کنید.

اینجا مقاله ای به شما معرفی میکنیم که دست وبسایت های زیادی را برای شما رو میکند که از خدمات فیک و تقلبی استفاده میکنند و بازدید نامطلوب و تقلبی برای وب سایت اعمال میکنند و شما را فریب میدهند:

روی متن روبرو کلیک کنید : خرید ترافیک الکسا

و چه چیز هایی که فقط با جستجو کردن کلمه افزایش بازدید تقلبی سایت میتوانید پیدا کنید.

آدرس وب سایت تبلیغاتی را در  similarweb.com  وارد کنید.

کلام آخر!

بیایید با هم صادق باشیم! در آژانس کسب و کار رایا هیچ گونه تقلبی از نوع بازدید رتبه الکسا و… انجام نمی شود ، شما هر زمان که بخواهید میتوانید در خواست داده و نموداربازدید آگهی تان رو مشاهده کنید.

فرم ثبت سفارش

برای ثبت سفارش فرم زیر را تکمیل نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.